کائنات.قانون جذب

کائنات چیست و چگونه ما را به اهدافمان میرسانند؟

کائنات به زبان ساده یعنی هر چیزی در این دنیا به جز شما و خداوند را کائنات میگویند. در این مطلب می‌خواهم به تشریح کامل اینکه کائنات چیست و کائنات چگونه می‌توانند ما را به اهداف و خواسته‌هایمان برسانند صحبت کنم، در سایر قسمت‌های سایت نیز به طور کلی در مورد کائنات صحبت کردم اما در این قسمت می‌خواهم ب نکات خیلی ریز اشاره کنم ک کائنات چه هستند؟ و چه کمکی می‌توانند در زندگی ما کنند؟ کائنات چیست و چگونه ما را در رسیدن به اهدافمان یاری می‌رسانند پس تا انتها همراه ما باشید. برای اینکه بتوانید از قانون جذب نهایت استفاده را ببرید باید بدانید که جهان هستی چگونه کار می کند.

کائنات چیست ؟

هر چیزی که در جهان هستی در آسمان و زمین وجود دارد را کائنات می‌گویند، به تمام انرژی‌های حاضر در جهان هستی وجود دارد را کائنات می‌نامند. تمام انسان‌ها، گیاهان، حیوانات، ستارگان، ماه، خورشید، کهکشان، آسمان و…جزئی از کائنات محسوب می‌شوند. کائنات قدرت این را دارند که ما را به تمام اهداف و خواسته هایمان برسانند، یعنی ما می‌توانیم با قدرت کائنات به هر چیزی که بخواهیم در این دنیا برسیم.

کائنات چگونه ما را به خواسته هایمان میرسانند ؟

به طور کلی کائنات به تمام چیز‌هایی که در جهان هستی وجود دارد یا به عبارت دیگر به مجموعه قوانین الهی حاکم بر جهان هستی را کائنات گویند. کائنات و جهان هستی این قدرت را دارند که ما را به هر خواسته و هدفی که داریم برسانند، اما چرا خیلی از افراد به آن هدف و رویایی که دارند نمی‌رسند؟ مشکل از کجاست؟خیلی از افراد می‌دانند که با قانون جذب می‌توانند به خواسته‌ها و اهدافی که دارند برسند اما چرا نمی‌رسند؟ ما دقیقا به طور کامل و جامع راجع به اینکه چگونه از کائنات درخواست کنیم توضیحات کاملی می‌دهیم. این مطلب مطمئنا می‌تواند کمک بزرگی به شما در جهت رسیدن به اهدافتان کند .

من سالیان سال بود که با قانون جذب به طور کامل آشنا بودم اما با اصول کلی قانون جذب و کمک گرفتن از کائنات آشنا نبودم و هر کاری که می‌کردم نمی‌دانستم چگونه به خواسته‌ها و اهدافی که دارم برسم، سپس با تلاش زیاد به آن اهدافی که می‌خواستم و همه را در رویای خود می‌دیدم رسیدم. می‌توان گفت تکنیک رسیدن به اهداف و خواسته‌هایم را پیدا کردم و به کمک تکنیک‌ها و تمارینی که انجام دادم توانستم به خیلی از خواسته‌هایم برسم. همان طور که من توانستم مطمئنا شما نیز می‌توانید و این مطلب می‌تواند تحول عظیمی در زندگی شما ایجاد کند.

قانون جذب کائنات چیست ؟؟

قانون جذب  یعنی قوانینی که به کمک آن می‌توانیم به تک تک خواسته‌ها و هدف‌هایی که داریم برسیم، کائنات و جهان هستی این قدرت را دارند که ما را به تمام خواسته‌ و آرزو‌هایمام برسانند.

دوستان عزیز مطمئن باشید شما با چند قدم ساده می‌توانید به تمام خواسته‌های خود مثل استقلال مالی، شغل مورد نظر، روابط عالی و پایدار، رسیدن به نیمه  گمشده، رابطه عالی زناشویی، ماشین مورد نظر، بهترین خانه و… تمام خواسته‌ها و رویاهای خود برسید. شما اگر به خودتان اطمینان داشته باشید و به کائنات و جهان هستی اعتماد کنید ۱۰۰% به تمام آرزوهای دست نیافتنی خود خواهید رسید.

باورداشته باشید که با قانون جذب (Law of Attraction) می‌توانید به تمام خواسته‌های خود برسید، دلیل اینکه تا به حال به آن هدف و خواسته‌ای که داشته‌اید نرسیدید به روش صحیح و درست اهدافتان را به کائنات درخواست نداده‌اید و  برای رسیدن به خواسته‌ خود ارتعاش صحیح نفرستادید.

اولین قدم برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های شما این است که باید درخواست خود را به کائنات به طور صحیح ارسال کنید. در ادامه روش درخواست صحیح از کائنات را به شما آموزش دادیم درخواست از کائنات به هیچ وجه کار پیچیده و سختی نیست، کار بسیار ساده و راحتی است که هیچ کس باور نمی‌کند با انجام تمرینات ساده می‌توان به بزرگترین خواسته‌ ‌های خود برسد.

شما اگر درخواستتان را درست به کائنات ارسال کنید می‌توانید به بزرگترین اهداف خودتان برسید. اگر قصد تغییر در زندگی خود داشته باشید نشانه‌هایی وارد زندگی شما می‌شود، اما خیلی از افراد این نشانه‌ها را جدی نمی‌گیرند و از کنارشان به سادگی می‌گذرند.

این را بدانید همین مطلبی که در حال مطالعه آن هستید یک نشانه و راه برای شماست. این موضوع به هیچ وجه تصادفی نبوده که شما وارد این سایت شده‌اید. رسیدن به تمام اهداف و خواسته‌ها کار بسیار ساده‌ای است هیچ چیزی در این عالم هستی شانسی نیست و اگر وارد مدار خواسته‌هایتان شوید به تدریج به آن اهداف بزرگ خواهید رسید تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که قوانین جهان هستی را بدانید و تمرین کنید تا خواسته‌هایتان در زندگی‌تان ظاهر شود. بهترین و ساده ترین تکنیک در جهت رسیدن به خواسته هایتان قانون جذب است که مراحل را در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

 3 مرحله اصلی در جهت رسیدن به آرزوها 

در قسمت قبل اشاره کردیم که قانون جذب کائنات چیست، در این قسمت ۳ مرحله‌ اصلی رسیدن به آرزوها را به شما خواهیم گفت که این ۳ مرحله شامل مراحل زیر می‌باشد:

  1. در خواست
  2. باور
  3. دریافت

مرحله اول) درخواست هدف و خواسته :

اولین مرحله رسیدن به آرزوها درخواست کردن از کائنات است، شما باید به طور صحیح به کائنات درخواستتان را بفرستید. اگر درخواستی که به کائنات ارسال می‌کنید مبهم و نامعلوم باشد به هدف و خواسته‌‌تان نخواهید رسید.

برای فرستادن درخواست خود به کائنات باید یک سری اصول و تمارین را انجام دهید. اگر اصول درخواست کردن از جهان هستی را بلد باشید مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اهداف خود خواهید رسید.

مراحل درخواست از کائنات :

برای آنکه بتوانید بهترین درخواست اهدافتان را به کائنات بفرستید باید ذهنتان را بسازید، برای ذهنتان لازم است وقت بگذارید و برنامه‌ریزی کنید کائنات از طریق ارتعاشی که در جهت خواسته خود ارسال می‌کنید شما را به آن خواسته و هدفتان خواهند رساند البته ارتعاشی که به جهان هستی و کائنات ارسال می‌کنید میتواند در دو جهت باشد:

  1. فرستادن ارتعاش در جهت خواسته‌هایتان
  2. فرستادن ارتعاش در جهت ناخواسته‌هایتان

ذهن هر لحظه در حال ارسال ارتعاش به جهان هستی و کائنات است. باید توجه داشته باشید ارتعاشی را که به کائنات ارسال می‌کنید در جهت اهداف و خواسته‌هایتان باشد. باید کاری کنید که هر لحظه حواستان به ارتعاشی که می‌فرستید باشد. باید ذهنتان را به فرستادن ارتعاش مثبت عادت دهید.

از کجا بفهمیم ارتعاشی که میفرستیم در جهت خواسته‌هایمان است ؟

یکی از سوالاتی که خیلی پرسیده می‌شود این است که “از کجا بفهمیم ارتعاشی که میفرستیم صحیح است؟” بهترین راه این است به طور صحیح و طبق قانون جذب ارتعاشتان را به جهان هستی بفرستید و باید به احساس خودتان توجه کنید. باید بفهمید که احساستان در لحظه خوب است یا بد.

اگر احساس خوبی دارید نشانه این است که ارتعاشی که به کائنات می‌فرستید در جهت خواسته و اهدافتان است که خیلی خوب است، اما اگر احساستان بد باشد نشانه فرستادن ارتعاش منفی به کائنات هستید و ناخواسته و چیزهایی که دوست ندارید را با ارتعاش غلط وارد زندگیتان خواهید کرد به عنوان مثال :

دقت کرده‌اید که اگر یک روز اعصابتان خورد باشد و عصبانی باشید مشکلات بیشتر و چیزهایی که نمی‌خواهید وارد زندگیتان می‌شود، درست آن چیزهایی را که نمی‌خواهید در روز برایتان اتفاق می افتد یا برعکس اگر یک روز احساس خوبی داشته باشید بهترین اتفاقات ممکن در زندگی شما رخ می‌دهد.

این یک مثال خیلی ساده در زمینه ی ارسال ارتعاش به جهان هستی است به همین دلیل توصیه می‌کنم برای آنکه به خواسته ها و اهدافی که می‌خواهید برسید باید ارتعاش تان همیشه مثبت باشد.

فرستادن ارتعاش مثبت باعث درخواست مثبت از کائنات می‌شود، که در ادامه چندین راه برای نگه داشتن حس خوب و ارسال ارتعاش مثبت برایتان قرار می‌دهیم، برای آنکه ارتعاش مثبت در جهت خواسته و اهدافمان ارسال کنیم باید تمرین کنیم تمرین کردن باعث می‌شود شما نتایج خوبی در زندگیتان ببینید .

برای خوب نگهداشتن احساستان تمارین زیادی وجود دارد که ما در قسمت اعضای ویژه سایت یکسری از بهترین تمارین ممکن در قانون جذب را برایتان قرار داده‌ایم که میتوانید در انتهای این صفحه در بخش اعضای ویژه ثبت نام کنید .

1_  نوشتن اهداف خود :

یکی از مهمترین کارها در جهت فرستادن ارتعاش در جهت خواسته‌هایمان به کائنات، نوشتن خواسته‌ها و اهدافتان است. تمام خواسته‌هایتان را با تمام جزئیات بنویسید.

هرچه جزئیات خواسته شما کامل‌تر باشد درخواستی که به کائنات و جهان هستی ارسال می‌کنید دقیق تر است و کائنات زودتر جوابتان را می‌دهند .

در نوشتن اهدافتان دقت کنید، باید در هنگام نوشتن رویاها و خواسته‎هایتان حستان خوب باشد. هر چه احساستان بهتر باشد نشانه این است که ارتعاش مثبت اهدافتان را به کائنات ارسال می‌کنید به عنوان مثال :

اگر ویژگی‌های مثبت خانه مورد علاقتان را می‌نویسید به هیچ عنوان نباید حس بد و حس نداشتن خواسته‌یتان را داشته باشید. ممکن است در ابتدا کمی برایتان سخت و دشوار باشد اما به مرور زمان با مداومت در انجام تمرینات می‌توانید به درستی انجام دهید و ذهنتان به صورت خودکار و اتوماتیک در جهت خواسته‎هایتان به کائنات ارتعاش ارسال می‌کند. پس اولین قدمی که باید در جهت درخواست از کائنات انجام دهید اهدافتان را با تمام جزئیات و دقیق بنویسید مطمئن باشید که به آن چیزی که می‌خواهید می‌رسید. اگر به خواسته‌ها و اهدافی که دارید نمی‌رسید مشکل از ارتعاش و نحوه درخواست شما می‌باشد. ممکن است شما درخواست ناخواسته به کائنات داده باشید که خواسته‌هایتان وارد زندگیتان نمی‌شود .

2_راضی بودن از شرایط الان خود :

باید از شرایط کنونی خودتان احساس رضایت‌مندی داشته باشید، این را بدانید هر چقدر از وضع فعلی خود ناراضی باشید هیچ کمکی به خود نخواهید کرد بلکه بر اساس قانون جذب کائنات مورد نارضایتی بیشتر را وارد زندگیتان خواهند کرد .

همان طور که گفتیم شما همواره در حال فرستادن ارتعاش به جهان هستی هستید که اگر به نارضایتی در زندگی خودتان توجه کنید نارضایتی بیشتری را وارد زندگی خودتان خواهید کرد و برعکس هنگامی که شما از کارکرد فردی خود ابراز رضایت‌مندی کنید باعث می‌شود ذهنتان ارتعاش رضایت‌مندی را بدهد و بیشتر وارد زندگی شما بشود . این قانون جذب در هر زمان و هر مکانی عمل می‌کند.

3_ توجه مثبت و مثبت اندیشی :

حالا که می‌دانید ذهنتان در بیداری در حال ارسال ارتعاش است چه بهتر که به جای فکر و خیال منفی به هر چیز مثبتی در زندگیتان توجه کنید، توجه کردن به خواسته‌ها باعث می‌شود که آن خواسته وارد زندگی شما شود. پس همیشه به جای توجه به ناخواسته‌ها به آن چیزی که دوست دارید داشته باشید و حستان را خوب می‌کند توجه کنید.

افکار ما به ۲ دسته مهم تقسیم می‌شوند : افکار مثبت و افکار منفی

افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی در زمینه ناخواسته‌ها و افکار مثبت باعث فرستادن ارتعاش مثبت در زمینه خواسته‌ها و اهدافمان می‌شود به عنوان مثال:

اگر وضع مالی مناسبی ندارید به هیچ عنوان به وضع فعلیتان توجه نکنید، توجه کردن به وضع فعلی و ارسال ارتعاش باعث می‌شود همین وضع برایتان اتفاق بیافتد. در نتیجه به هیچ وجه به وضع و شرایط فعلی خود توجه نکنید و به خواسته‌ها و چیزهای مثبت درون زندگیتان تمرکز کنید.

تنها راه برای تقویت ذهنتان به افکار مثبت تمرین کردن می‌باشد، شما باید تمرین کنید و روزانه حدود ۱ ساعت برای ذهنتان زمان بگذارید. تمارین زیادی در زمینه قانون جذب وجود دارد که من در قسمت اعضای ویژه تمارینی را که روزانه خودم انجام می‌دهم و از آنها نتایج عالی در تمام جنبه‌های زندگی گرفتم برایتان قرار داده‌ام.

4_احساستان را خوب نگهدارید :

یکی از مهمترین مراحل درخواست از کائنات نگه‌ داشتن احساس خوب است، باید کاری کنید که در زندگی روزمره احساس خوبی داشته باشید، در حالت طبیعی احساس شما بد است و شما با تمرین کردن احساستان را خوب می‌کنید. تمام ما قدرت این را داریم که بتوانیم احساسمان را خوب کنیم.

راه‌های زیادی برای خوب کردن احساستان وجود دارد که مهم‌ترین آن شکرگزاری است. شکرگزاری یکی از مهمترین کارهایی است که شما در طول روز می‌توانید احساستان را خوب نگه دارید .

شما باید بابت هر آنچه که در زندگیتان هست شکرگزاری کنید، باید بابت خواسته‌ها و اهدافتان شکرگذار باشید حتی اگر هنوز به آن هدف و خواسته‌ای که می‌خواهید نرسیده باشید هم باید شکرگذاری کنید.

5_حرف زدن راجب خواسته :

یکی دیگر از تکنیک‌های مهم برای ارسال دقیق ارتعاش اهدافتان به کائنات صحبت کردن در مورد خواسته‌ها و اهدافتان است. باید راجب خواسته‌ها و اهداف خود صحبت کنید. حرف زدن ارتعاش به شدت قوی به کائنات در جهت خواسته و اهدافتان ارسال می‌کند.

به جرات می‌توان گفت که قدرت کلام خیلی بالاست تا می‌توانید راجع به اهداف و خواسته‌هایتان صحبت کنید به عنوان مثال :

شما میتوانید در مورد یک اتفاق خوب که قبلا برایتان اتفاق افتاده است صحبت کنید یا اینکه خودتان با خودتان راجب اهداف و خواسته‌هایتان صحبت کنید، تکنیک طلایی صحبت کردن راجع به خواسته‌هایتان را در قسمت تمارین اعضای ویژه قرار داده‌ام

تکنیک صحبت کردن راجب خواسته‌هایتان به شدت قوی است. اگر با ایمان و اعتقاد کامل راجع به اتفاقات خوب گذشته و آینده صحبت کنید مطمئن باشید کائنات جواب این ارتعاش به شدت قوی را می‌دهند. حتما در مورد اهداف و خواسته‌ها و اتفاقات گذشته خود صحبت کنید.

برای فرستادن ارتعاش قوی به کائنات می‌توانید علاوه بر صحبت کردن از عبارات تاکیدی استفاده کنید. عبارات تاکیدی همانند صحبت کردن می‌تواند ارتعاش رسیدن به اهدافتان را چندین و چند برابر کنند.

7_تمرکز کنید :

یکی دیگر از روش‌های درخواست از کائنات تمرکز کردن بر روی خواسته‌هایتان است. برای تمرکز کردن بر روی اهدافتان باید از قبل اهداف‌تان را  مشخص کرده باشید.

شما با تمرکز به خواسته‌های خود ارتعاش آن را به جهان هستی ارسال می‌کنید، حواستان باشد که همیشه در زندگی خود به چیز های خوب تمرکز کنید ممکن است شما به چیزهای منفی و ناخواسته‌ها تمرکز کنید؛ پس سریع ذهن‌تان به سمت ناخواسته‌ها رفت می‌توانید کانون توجه ذهنتان را به سمت خواسته‌هایتان ببرید. هر چه بتوانید بیشتر تمرکز کنید بهتر میتوانید از قدرت کائنات برای رسیدن به خواسته ها و آرزوهایی که دارید استفاده کنید.

8_ احساس کردن خواسته‌ها :

مهمترین مرحله برای درخواست اهداف و خواسته‌هایتان از کائنات، احساس کردن خواسته‌هایتان می‌باشد. شما باید اهدافتان را در زندگی خود احساس کنید احساسی که به خواسته‌ها و اهدافتان دارید باید یک حس عالی مثل شور شوق در زندگی‌تان باشد.

احساستان باید طوری باشد که آن خواسته را در همین لحظه در زندگی خود دارید و حس می کنید و از داشتن آن شور و اشتیاق فراوانی دارید. اگر این حس را بتوانید در خودتان کامل نگاه دارید مطمئن باشید به آن چیزی که می‌خواهید ۱۰۰ درصد خواهید رسید.

تنها راه نگهداشتن احساستان تمرین کردن است شما باید هر روز تمرین کنید و نهایتا 30 دقیقه در روز برای ذهنتان زمان بگذارید، همین ذهنتان است که باعث می‌شود شما به اهدافتان برسید توصیه می‌کنم تمارین را جدی بگیرید و با تمام وجود آنها را انجام دهید.

تا اینجا ۸ مرحله مهم و کاربردی در جهت درخواست از کائنات را به شما گفتیم در مرحله بعدی شما باید باورتان را نسبت به اهدافتان اصلاح کنید .

2_ مرحله دوم ) باور کردن اهداف خود 

دومین مرحله برای رسیدن به آرزوها و خواسته‌ها این است که باید باورتان را نسبت به خواسته هایتان تغییر دهید. باور شما بر اساس انجام  تمرین مداوم درست می‌شود.

باورهای شما بر اساس تکرار افکار در ذهنتان ایجاد می‌شود این افکار می‌توند باعث ایجاد باور ثروت آفرین شود یا اینکه می‌تواند باعث ایجاد باورهای مخرب و نامحدود در زندگیتان شود. باورها در زندگی خیلی مهم هستند شما با یک باور درست می‌توانید بهترین زندگی ممکن را داشته باشید و با یک باور محدود کننده و اشتباه می‌توانید زندگی خودتان را نابود کنید.

تنها راه تغییر باور در زندگی تمرین کردن می‌باشد، شما با تمرین درست و صحیح می‌توانید باور درست را جایگزین باورهای اشتباه و محدود کننده در زندگی کنید. باورهای شما مانند سیمان به ذهنتان چسبیده‌اند و برای تغییر آنها باید زمان و پشتکار داشته باشید. به عنوان مثال: یکی از باور های محدود کننده که خیلی از افراد مذهبی دارند این است که ”پول بد است و ما را از خدا دور می‌کند” این یک باور محدود کننده در زندگی است که اگر این باور را داشته باشید باعث می‌شود پول و ثروت وارد زندگی شما نشود.

یک سری باورها مانع پیشرفت انسان در زندگی می‌شوند، شما باید باورهای نامناسب و اشتباه را پیدا کنید و باورهای درست و ثروت‌ساز را جایگزین باور‌های محدود کننده خود کنید. باید باورتان را در جهت رسیدن به خواسته و اهداف‌تان تغییر دهید، اگر باورتان را تغییر دهید مطمئن باشید که به آن هدف و خواسته‌ای که دارید خواهید رسید.

3_ مرحله سوم ) دریافت و رسیدن به خواسته ها :

مهمترین مرحله برای درخواست اهداف و خواسته‌هایتان از کائنات، احساس کردن خواسته‌هایتان می‌باشد. شما باید اهدافتان را در زندگی خود احساس کنید احساسی که به خواسته‌ها و اهدافتان دارید باید یک حس عالی مثل شور شوق در زندگی‌تان باشد.

احساستان باید طوری باشد که آن خواسته را در همین لحظه در زندگی خود دارید و حس می کنید و از داشتن آن شور و اشتیاق فراوانی دارید. اگر این حس را بتوانید در خودتان کامل نگاه دارید مطمئن باشید به آن چیزی که می‌خواهید ۱۰۰ درصد خواهید رسید.

تنها راه نگهداشتن احساستان تمرین کردن است شما باید هر روز تمرین کنید و نهایتا 30 دقیقه در روز برای ذهنتان زمان بگذارید، همین ذهنتان است که باعث می‌شود شما به اهدافتان برسید توصیه می‌کنم تمارین را جدی بگیرید و با تمام وجود آنها را انجام دهید.

روش های دستور به کائنات

اگر بخواهید از قانون جذب به درستی استفاده کنید باید یادبگیرید که ارتعاش درست به کائنات ارسال کنید. فرستادن ارتعاش ممکن است اگر در ابتدای کار هستید برای تان سخت باشد. حالا ممکن است بپرسید که اصلا منظور از ارتعاش چیست؟

ببینید ذهن شما در حال فرستادن ارتعاش است. وقتی به یک موضوعی فکر می کنید یا به چیزی توجه می کنید یعنی دارید ارتعاش اون خواسته و هدف به کائنات ارسال می کنید. راه ارتباط گرفتن با کائنات در این دنیا فرستادن ارتعاش است. شما وقتی ارتعاش چیزی را ارسال می کنید یعنی دارید به کائنات دستور میدید که خواسته یا ناخواسته ها را وارد زندگیتان کند.

حالا ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید از کجا بفهمیم که در حال فرستادن ارتعاش دست به کائنات هستیم یا نه؟

برای اینکه ببینید در حال فرستادن چه ارتعاشی به کائنات هستید باید به احساسات تان توجه کنید! اگر به یک موضوعی فکر می کنید و احساس خوبی داشتید نشانه این است که دارید ارتعاش مثبت به جهان هستی ارسال می کنید و برعکس! وقتی به یک موضوعی فکر می کنید و دیدید که احساسات شما بد است یعنی دارید ارتعاش منفی به این جهان هستی میفرستید.

پس نقش احساسات برای دستور دادن به کائنات بسیار مهم است و باید احساسات مثبتی داشته باشید. برای  اینکه این موضوع را درک کنید بهتر است یک مثالی بزنم!

اگر به پول و ثروت فکر می کنید و احساس بدی دارید یعنی دارید ارتعاش منفی به کائنات می فرستید و کائنات فقط و بی پولی وارد زندگیتون می کنه! اگر هم به پول و ثروت فکر می کنید و احساس خوبی دارید یعنی دارید ارتعاش مثبت به کائنات ارسال می کنید. پس از طریق احساسات میتوانید بفهمید که چه دستوری به کائنات میفرستید!

البته در ادامه راه و روش های زیادی برای فرستادن ارتعاش مثبت و خوب کردن احساسات به شما خواهیم گفت.

این مقاله ادامه دارد!

اگر تمرین کنید موفقیت و رسیدن به خواسته های شما تضمینی است

By shahi