طراحی آبنما

طراحی آبنما.استخر.آلاچیق .گل کاری محوطه

همه ما به طور طبیعی به آب و زیبایی‌های آن جذب می‌شویم، اما طرز استفاده از این نعمت الهی بسیار مهم بوده و با روحیه انسان رابطه مستقیمی دارد.
جذب شدن انسان به زیبایی‌های اطراف در سرشت انسان نهادینه شده و گاه برای موفقیت در یک کسب و کار باید از این ویژگی‌ها استفاده کرد و تغییراتی در آنها ایجاد نمود. تاثیر آب در آبنماهای موزیکال و ریتمیک بسیار زیاد است. امروزه طرز استفاده ما از آب به کلی تغییر کرده و انسان‌ تلاش می‌کند تا از این مایع ارزشمند، در جهت سرگرمی و تفریح خود استفاده کند.
کارشناسان این حوزه معتقدند که این مایع، بسیار انعطاف پذیر و متنوع است و برای بهبود عملکرد آب می‌توان تغییراتی در آن اعمال کرد.
آب، تاثیر نسبتا مستقیم و عمیقی با روحیه‎ی انسان دارد و چشم و گوش را محسور می‎کند. آب همچنین می‌تواند باعث آرام بخشی روح شده و یا شاید برای انسان احساس شادی و تعجب را به همراه داشته باشد.
در سطوح و اشکال مختلف، استفاده از آب منبع مهمی جهت تفریح و هیجان انسان است.
برای اثبات این مایع ارزشمند، تنها لازم است در یکی از روزهای گرم تابستان در کنار یک آبنما نشسته و در آن لحظه می‌توانید به قدرت و عظمت این نعمت الهی پی ببرید. امروزه با کمک این عنصر، انواع آبنما با اشکال مختلف و در ابعاد متفاوت طراحی و ساخته می‌شود.
اما همانطور که همه ما می‌دانیم این طلای بی‌رنگ رو به کاهش است و باید از منابع آن در جهت رشد استفاده نمود.

طراحی آبنما.استخر.آلاچیق .گل کاری محوطه     clinic-shahi.ir

معنی آب

متخصصان، اثر آب را بر سلامت روان ما را طی تحقیقاتی مورد مطالعه قرار داده اند. آنها معتقدند که تمامی انسان‌ها آب را در ذهن خود تنها به این گونه تفسیر می‌کنند: حالت ملایم متفکرانه‎ای است که با آرامش، وحدت و احساس خوشبختی و رضایت عمومی به رسمیت شناخته شده است. این تفسیر برای زمانی است که ما خودمان را در کنار آب قرار داده و احساسات خود را نسبت به آنها می‌نویسیم.

این تفاسیر به این دلیل است که ذهن و مغز انسان در هنگام مشاهده آب به آرامش عجیبی رسیده و به گفته کارشناسان، مغز به نرم شیفتگی دچار می‌شود.طالعات کارشناسان نشان می‌دهند که حضور آب سبب کاهش استرس، افزایش احساس آرامش و کاهش ضربان قلب و فشار خون می‌شود.

طراحی آبنما.استخر.آلاچیق .گل کاری محوطه

طراحی آبنما.استخر.آلاچیق .گل کاری محوطه     clinic-shahi.ir

به همین دلیل است که آب جزء محبوب‎ترین روش‌های درمانی در بیمارستان‌ها محسوب می‌شود.
چون بیمارانی که در هنگام بیماری خود با آب‌ها و آبنماهای زیبا و فضاهای سبز سرو کار دارند، روحیه بهتری داشته و در مواجهه با مشکلات روحی و جسمی خود، مقاوم‎تر هستند. از دیگر آثار این نعمت الهی می‌توان به کاهش خستگی، افزایش عزت نفس و بهبود خلق و خوی اشاره کرد.
به دلیل بها دادن به قدرت و عظمت این مایع ارزشمند، افراد تصمیم به ساخت آبنماهایی در مکان‌های عمومی، مجتمع‌های تجاری و مسکونی و حتی در محیط کار خود می‌گیرند و به منظور رشد کسب و کار و حتی زندگی شخصی خود از آبنماهای مختلف مانند آبنمای موزیکال، آبنمای استفاده می‌کنند که برای طراحی و اجرای صحیح انواع آبنما از نظر کارشناسان و متخصصان این حوزه کمک می‌گیرند.

طراحی آبنما.استخر.آلاچیق .گل کاری محوطه     clinic-shahi.ir

منابع ارزیابی شده

همه ما می‌دانیم که آب مهم‎ترین منبع موجود در سیاره زمین است و در هنگام ساخت آبنماهای موزیکال، آبنمای ریتمیک و … باید به نگهداری از آن بسیار دقت کرد.

در ساخت پروژه‌هایی که در زمینه آبنما می‌باشند، توجه زیادی شده و کارشناسان این حوزه با درایت و تجربه کافی، محصولاتی با کیفیت و بدون نقص را به مشتریان خود عرضه می‌کنند تا بتوانند در شادی و حس خوب آنها شریک بوده و آنها را به مشتریانی ماندگار تبدیل کنند.
مدیران و سرپرستان برخی از کسب و کارها علاوه بر اهمیت دادن به کیفیت کار ارائه شده به مشتری، به زیبایی و درخشش محیط کاری خود نیز توجه می‌کنند و با داشتن آبنماهای جذاب، محیط کاری خود را به یک آهن ربا تبدیل می‌کنند.
درست است که آبنماهای ساده نیز در روند کسب و کارها تاثیر بسزایی دارند، اما به این نکته‎ی مهم باید توجه کرد که هماهنگ کردن یک موزیک و گاه حتی یک نور پردازی زیبا، می‌تواند این تاثیر پذیری را چندین برابر کند.
بهترین راه برای بهینه‎سازی آبنماهای موجود این است که آبنماها بتوانند به طور مداوم و در هر شرایطی کار کنند و در مواقع خاص از فعالیت آنها هیچگاه کاسته نشود.

طراحی آبنما.استخر.آلاچیق .گل کاری محوطه     clinic-shahi.ir

بهترین راه برای افزایش بهره‌وری آبنماها، اتصال آنها به سیستم لوله کشی ساختمان‌های مرتبط و ایجاد سیستم‌های کنترلی مخصوص آنها می‌باشد.

خوشبختانه، امروزه تیم‌ها و شرکت‌های بسیار خوبی وجود دارند که با در نظر گرفتن کامل ویژگی‌های آب، به طور حرفه‎ای پروژه‌های عظیم و بزرگی را به دست مشتری می‌رسانند. این رویکردها نشان از رسیدن این تیم‌ها به اهدافشان می‌باشد.
عوامل زیادی مانند رنگ سطوح، ارتفاع، مساحت، نوع شکل و شمایل آن، چگونگی حرکت آب بر روی آن و … بر روی زیبایی و جذابیت آبنما تاثیر بسزایی داشته و کیفیت پروژه‌های ساخته شده را با این معیارهای مورد سنجش قرار می‌دهند.
شرکت‌های بزرگ علاوه بر در نظر گرفتن منافع خود در ارائه این آثار، به ایجاد احساس خوب در جامعه، تاکید بر سرگرمی خانوادگی و همچنین ایجاد پایداری در مشتریان خود، محصولات و پروژه‌های خوبی را به مردم عرضه می‌کنند.

طراحی آبنما.استخر.آلاچیق .گل کاری محوطه     clinic-shahi.ir

با توجه به اهداف پایداری مکان‌های عمومی و خصوصی، لازم است آبنماها را به منظور حفظ آب و به حداکثر رساندن بهره‎وری از آن مورد طراحی قرار دهیم و فضاهایی چند منظوره را با توجه به پوشش داخلی و خارجی آن‎ها و همچنین نوع فعالیت‌شان ایجاد کنیم.

عواملی که در پایدار بودن یا نبودن این پروژه‌ها نقش دارند، بسیار بوده و استفاده از آب،  ایجاد طرح‌های بخصوص بر روی آنها می‌توان آثاری خارق العاده را خلق کرد.
درست است که افراد برای ایجاد سرگرمی و نشاط در محیط‎های مورد نظر خود، دست به سفارش این نوع آبنماها می‌زنند اما برخی از افراد از این آبنماها برای آبیاری استفاده می‌کنند. پس این نوع آبنماها تنها جنبه تزیینی نداشته و در کسب و کارها نیز جنبه کاری دارند.

این استراتژی، در آینده می‌تواند به یک جنبه مثبت تبدیل شده و کسب و کارها را به خوبی در دست خود بگیرد.
این تنها به این دلیل است که هر روز که می‌گذرد انسان بیشتر به زیبایی‌ها توجه داشته و تاثیر آن را بر محیط کار و حتی شخصیت خود در می‌یابد. clinic-shahi.ir

طراحی آبنما.استخر.آلاچیق .گل کاری محوطه samoashi سمپاشی. سمپاشی. سمپاشی. سمپاشی.

By shahi